Şenol Şen [ 28 Mayıs 2010, 17:40 ]
Sn. editorturk oldum olası bu sanal alem yazışmalarından hazzetmem.His yoktur!göz göze temas yoktur!Anlamama ve anlaşılamama vardır.Medeni cesaretinizi gösterip baş başa gelsek size çok güzel derdimi anlatabilirdim.Neyse,biraz daha beni anlayabilmeniz için açmam gerekiyor konuyu her halde.Şu kadarını söyliyeyim size 20 yıl Üsküdar'da yerel siyaseti teşkilat bazında ve her kademede yapmış birisi olarak insanların aday belirleme çalışmalarında ki ruh halini çok iyi bilirim!Seçenlerin ne tür kritirler aradığınıda! Valla Mustafa bey'in tercihimi değil mi onu bilemem!Lakin sizin örneklemeniz ancak Çağrı şirketler grubuna eleman tercihinde bulunurken kullanılabilinir.Belediye kurumu hiç bir zaman teşkilatlardan üstün olamaz.Başkan adayı kriterlerini teşkilata bildirir,teşkilat kendi bünyesinden ve yerel olan kişilerin içinden seçme şansını başkana verir.Heee başkan bir istisna olarak 4 veya 5 ne kadarsa başkan yardımcılarını oda teşkilatın olurunu alarak seçebilir!Diğer yorumlarımda da belirttiğim gibi sorun Atilla bey'in siyasi başarısı veya liyakati değildir! Buda şu anlama gelir. "Valla aradım taradım koca teşkilatın içinde ve Üsküdar da böylesini bulamadım!" Üsküdar'dan bir örnek vermek isterim size.Rahmetli Mehmet bey zamanında 4 Başkan yardımcısından,teşkilatın ve Üsküdarlının en çok kapısına gittiği hangisiydi biliyormusunuz? Hilmi Türkmen!Neden?Yereldide ondan. Bu yüzden Siyasi bir teşkilatta ve parti içi demokrasinin hakim olduğu bir kurumda BEN merkezli siyaset değil, BİZ merkezli siyaset yapılır.Ve partinin en basit bir üyesi bile eleştirir ve KARIŞIR!Bu bağlamda bu kararı kim vermişse HATA yapmıştır!

Ayrıca sizin satırlarınızın bana ağır geldiğini nereden çıkardınız?Veya Atilla
bey'in ağırına gittiğini nereden biliyorsunuz? Bizler hz. Ömer'i hutbede
eleştiren ashabın kültürünü benimsemiş insanlarız,Atilla bey çok iyi bir insan olup Of'ta Cami bile yaptırmış olabilir.Ama bu O ve onun gibi siyaset erbabının eleştirilmeyeceği anlamına gelmez!Zaten içeriğinde hakaret olmayan eleştiri siyasilerin ağırına gidecekse zaten bu işi yapmasınlar.

Atilla bey'in görev aldığı sürede Üsküdar'a yaptığı hizmetlere teşekkür ederim.Yeni görevinde başarılar dilerim.Tekrar söylüyorum eleştirim kişisel
değil,kurumsaldır

Hodri meydan kısmına gelince...
Biz siyaset defterini kapattığımız için ikimizin yazmış olduğu görüşlerin doğruluğuna inanan Ak Parti teşkilat mensupları görsün restinizi.Bundan sonra böyle bir aday tercihini içlerine sindirip sindirmeme kendi sorunlarıdır.

Yararlı olduğunu umduğum bu tartışma içinde ayrıca size teşekkür ederim.



editorturk [ 28 Mayıs 2010, 16:32 ]
Sayın Şen,
Anladığım kadarıyla sizin sorununuz Atilla beyin Üsküdarlı olmamasından kaynaklanıyor. Peki hiç düşündünüz mü, bir belediye başkanı kendi ekibine acaba neden Atilla beyi almış? Siz bir işveren olsanız ve işe alacağınız kişiyi kendinize uygun kriterlerde seçseniz ve bu duruma sizin işinizle ilgisi olmayan insanlar itiraz etse ne söylerdiniz? Siz bu işe karışamazsınız derdiniz değil mi? Mustafa Kara'nın ekibine Üsküdar teşkilatından olmayan birini alması hata mı? Atilla beyin Maltepe'ye aşık olması kendisinin Üsküdar'a layıkıyla hizmet veremeyeceği anlamına mı geliyor? Eğer Değerlendirmenizi yapmadan önce Atilla beyin Üsküdar için neler yaptığını öğrenmenizi tavsiye ederim. Atilla bey belki de pek çok Üsküdarlının başaramayacağı derecede önemli çalışmalar imza atmış ve bunun sonucunda da Trafik Komisyonu Başkanlığı'na kadar yükselmiş bir kişidir. Üsküdarlı pekçok kişinin başaramayacağı projelerin Üsküdar adına İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nden geçmesini sağlamıştır. Siz başkasının seçimini değerlendirme noktasında kendi düşüncenizi elbette ortaya koyabilirsiniz. Ancak bunu yaparken hiç tanımadığınız birini ya da o kişiyi tercih edenleri eleştirmek sizin haddiniz olamaz. Benim ilk yazdığım satırlar nasıl sizin için ağır gelmişse, düşüncesizce yazdığınız satırların ve eleştirilerin de birilerin ağırına gideeğini düşünmeniz gerekir. Her kişinin yoğurt yemesi farklıdır. Siz, kaşığı farklı tutuyor diye o insanı eleştirme hakkını kendinizde nasıl buluyorsunuz? AK Parti teşkilatı ve Belediye Başkanı, Atilla bey ile çalışmayı uygun görmüşse bir bildikleri mutlaka vardır. Siz de bu bilgiye saygı göstermek zorundasınız. Daha iyisini yapacağınızı iddia ediyorsanız hodri meydan. Yapın da görelim...
Ali Süzen [ 28 Mayıs 2010, 16:13 ]
editorturk takma ismiyle yorum yapan arkadaş, İnsanların fikirlerini beyenmeye bilirsin ama bu sana hakaret etme hakkı tanımaz.

Ayrıca burdaki yorumlarda Atilla beyin ne tahsili ne başarılarına nede kişiliğine yönelik bir eleştiri yok. Eleştiri söylediği sözden kaynaklanıyor ve yerel yönetimlerde görev alan insanların başka yerlerde oturuyor olmaları eleştiriliyor. Ama senin bunları anlayabilmen için önce okuduğunu anlaman gerek.

Birde olaya senin gibi bakacak olursak, Üsküdarın kendi siyasilerinin Atilla beyden daha değersiz oldukları sonucuna varırız. Lütfen düşünerek yazalım, yazılanları saygı duyarak eleştirelim.
Şenol Şen [ 28 Mayıs 2010, 15:08 ]
Sn.editortük,öncelikle bir eleştiriden sosyal ve siyasal yaşamdaki başarısızlığım konusu hakkında tahlil ve analiz yapabilme yeteneğinize hayran kaldığımı belirtmek isterim.Atilla bey'i tanımam.Değil İTÜ inşaat,Köln siyaset akademesinden mezun olsa ben yine bu yorumu yaparım. Evet,Sosyal hayatta ve siyasal alanda başarılı bir şahsiyet olabilir!Siyasetin her kurumunda görevde alabilir!Ama yerel(ilçe bazında) yapamaz!peki neden yerel ve genel seçimler diye adlandırılıyor seçimler?neden seçim zamanı propagandalarda şu kadar yıldır falanca ilçede oturmakta diye kartvizitlerde yazılıyor?Adı üstünde yerel siyaset.Kuruluşundan bugüne kadar Üsküdar teşkilatında görev alan ve bekleyen bir çok değerli insan varken ve onlar tercih edilmezken, aklı ve gönlü Maltepede bir insan neden Üsküdardan aday yapılır veya bu kadar sevilen ve iş bilen bir şahsiyetse neden Maltepeden aday yapılmaz? Benim kendisinin şahsına kızgınlığım yok!İş bilmez seçicilere kızgınlığım. Son olarakta bir şey sormak isterim size!Sizce siyasal yaşamda ki başarının sırrı nedir? Bin türlü entrikanın döndüğü listelere ilk sıralardan girmek mi?yoksa birilerinin icazetine muhtaç olmak mı? Belli ki siyasete ilgilisiniz bir zahmet ağabeylerinize arkadaşlarınıza söyleyin siyasal yaşamda başarısız bir insanı seçim zamanlarında ziyaret etmesinler o zaman !
Veli Almutlu [ 28 Mayıs 2010, 14:33 ]
Bu ülkenin Denizi biter siyasilerin yalakaları bitmez.siz nederseniz deyin yazılanı çarpıtma ve kıvırma payı siyasi yalakaların hüneridir::)))))
editorturk [ 28 Mayıs 2010, 14:31 ]
Şenol isimli yorumcunun yaklaşımı tipik bir muhalefet yaklaşımı olmuş. Tam bir zır cahil yaklaşımı. Ankaralı bir insan hizmet için İstanbul'da çalışıyorsa çalışmamalı ve memleketine mi dönmeli? Bir insanın potansiyeli varsa, ülkeye hizmet adına nerede görevlendirilirse orada çalışır. AK Parti yönetimi Atilla beyin Üsküdar'a faydalı olacağını düşünmüş ve orada görevlendirmiş. Üstelik de Atilla bey, aklı Maltepe'de olsa bile Üsküdar'a çok önemli hizmetler yapmış bir insandır. Parti yönetimi de bu başarısından dolayı kendisinden belli ki daha fazla yararlanmayı düşünerek Maltepe'de görevlendirmiş. Yorumları yapan insanların cahilliklerini bu kadar ortaya koymaları ve sırf muhalefet olsun diye bu işi yapmaları, onların toplumda hiçbir yer edinememiş olmalarının göstergesidir. Kendileri başarısız oldukları için başarılı olan insanları belli ki çekemiyorlar. Zaten yorumunda yazdıklarından anlaşıldığına göre de bu kıt zihniyeti nedeniyle sosyal ya da siyasi hayatında belli ki başarılı olamamış. Bu gidişle de başarılı olamaz zaten...
kerem [ 28 Mayıs 2010, 11:50 ]
1Yönetici vasfındaki insanların veya belli bir bilgi ve birikime sahip insanların hizmet edeceği yerleri sınırlamak bağnaz bir düşüncenin eseri olsa gerek. Zira görev taptığı yer İstanbul'un bir parçası. Başkan olan şahsiyet ise İstanbul'da okumuş ve yetişmiş. İstanbul imam hatip fatih'te olsa gerek İtü beşiktaş'ta. O zaman oralarda yönetici olsun. İnsan, insan vasfında olduktan sonra Bağdat'a valide olsa başarılı olur. Ne diyelim başarılar...
Ali Süzen [ 28 Mayıs 2010, 11:41 ]
Sana aynen katılıyorum Şenol abi, Üsküdarı Üsküdarda oturanlar, Üsküdarlı olanlar yönetmelidir.

Aklı ve gönlü Maltepe olan insanın Üsküdar'da ne işi var. Ya peki onu Üsküdardan aday gösterenlere ne demeli?

Üsküdar'dan seçileceksin, Maltepe'yi düşüneceksin sonra AKP Maltepe ilçe başkanlığına atanıp, bunları tasdik edeceksin. Yazık...
Sema Çelebi [ 28 Mayıs 2010, 09:37 ]
Siyaseti boşuna mı bıraktık Şenol bu zihniyetten, yoksa Üsküdar'a değil gönlünü hayatını verdin sen
Şenol Şen [ 28 Mayıs 2010, 09:03 ]
"...Üsküdar'da görev yaptığı sürede bile aklının ve gönlünün Maltepe'de bulunduğunu..." Aklı ve Gönlü Maltepe'de olan bir insan Üsküdar'dan neden aday gösterilir? veya Aklı ve Gönlü Üsküdar'da olan bir Üsküdar'lı neden aday gösterilmez? Koskoca Üsküdar teşkilatında bu beyefendinin haiz olduğu vasıflarda!! bir insan mı yoktu? Yoksa bu insanlar bulunmaz hint kumaşımıdır? Aklı ve Gönlü Maltepe'de bulunan bu beyefendi,görev
yaptığı süre içerisinde Üsküdar'a ne gibi katkılarda bulundu acaba? Peki şimdi ne olacak? Üsküdarlı ya hizmet etmesi için Üsküdar Ak parti teşkilatınca seçtirilen! bu beyefendinin daha 4 senesi var,çalışmadığı ve görev yapmadığı bir bölgeye nasıl hizmet edecektir? Bu resmen iş bilmezliktir ve seçmeni keriz yerine koymaktır!Artık "Ne verirsek gider!" anlayışından kurtulun! Bu haberi arşivime kaydediyorum. Yerel seçimler geldiğinde daha kapsamlı köşemde yazıp,belirlenecek adayların takipçisi olacağım! Karşılaştığımızda da kimse "Çok ağır yazmışsın!" demesin,kalbinizi kırarım.Yeter artık!