SARHOŞ KAMİL [ 26 Şubat 2009, 19:25 ]
Sevgili Ferruh DOĞAN ;
"YUZDE BİLMEM NE SU KADAR FALAN AÇIKLAMALARI HİÇ DOĞRU DEĞİL" demişsin ya ama ben anlamıyorum, aynı ankette Sn. Kadir TOPBAŞ bizim büyükşehir belediye başkan adayımız Sn. KILIÇDAROĞLU'nu ezip geçtiğine inanıyonda NEDEN YILMA BAYAT''ın % 40-42 bandında Sn. Karaı ezdiğine inanmıyon?.
Kaynak Haberturk tarafından yapılan anket.
Programa senin partinin savunucusu Sn. Nazlı Hanım(bey) de katılmıştı sorabilirsin.
ferruh dogan [ 26 Şubat 2009, 18:40 ]
YUZDE BİLMEM NE SU KADAR FALAN AÇIKLAMALARI HİÇ DOĞRU DEĞİL. TAYYİP ERDOĞAN RÜZGARINA RAGMEN SAADET PARTİSİ KESİNLİKLE ÜSKÜDARDA SEÇİMİ ALAMAZ İKİ KERE İKİ DÖRT EDEN MATEMATİKTE 3,5 ETMEZ.YILMAZ BAYAT BENCE EMEKLİ OLMUŞTUR ARTIK.
bilal [ 24 Şubat 2009, 18:35 ]
benim adımla yazı yazan kişiye...

Demişsin ki o arabayla girdiyse kanıtla bunu. Bu benim işim degil kimsede bana bu halimle gidip istedigimde o görüntüleri vermez.ama madem sen belediyede önemli bir yere gelmişsin büyük bir insansın AMA İSMİNİ ACIKLAMIYORSUN sen git al hatta almana gerek yok git oradan bak görüntülere.Ayrıca resmi plakaya sahip bir aracın polis ekipleri tarafından durduruldugunu gördünüz mü size sormak isterim ben ömrü hayatımda hiç görmedim.Bazı isimler vermişsiniz.Bu insanları ben hiç tanımam belediyede de bulunmadım hiç ancak benden para istediklerinde verdim ve inşaatıon işlerini yapmak için gittim.ama bu adamlar yılmaz bayatın ekibinden degil mi acaba. bu ekipte madem bunlar vardı siz acıklama ihtiyacı duymadınız mı ve eger duymadıysanız o 500 liranın cezasını öbür tarafta sizde cekeceksiniz. bunu biliyorsunuzdur inş.

Ayrıca benim adımla yazı yazmazsanız sevinirm
uskudarlı [ 24 Şubat 2009, 18:13 ]
bilal kardeş demişsinki ! bıde kacak yapılasmadan bahsetmıssın bu paralar nereye gıttı demıssın zannedersem ahmet tokkan ve ergun kopuz alıcıcek ve vahıtbey bunları daha ıyı bılır onlarada sotrmayı unutma saygılarımla.diye bitirmişsin ya peki sayın başkan bunlara neden göz umdu madem bu saydıkların aldı paraları neden yetkisini kullanmadı engellemedi.yani bunları sen biliyorsun da başkan mı bilmiyor o dahada büyük ayıp
selocan [ 24 Şubat 2009, 18:08 ]
beyler yorumlarınızı dehşetle okuyorum böyle yapmayın bizler kardeşiz aynı davanın farklı kollarıyız milleti kendimize güldürmeyelim yılmaz başkanda bizim Kara başkan da bizim hayırlısı olsun
SARHOŞ KAMİL [ 24 Şubat 2009, 18:05 ]
Sevgili ÜSKÜDARLI 28 yaşındaki kardeşim,
Benim dediğimi sen gene anlamamışsın, sen bana demiştin ya(aşağıda yazdıklarına bak) benden eski ÜSKÜDAR'lı olamazsın gibi, gerçi o aralar sarhoşken okumuştum ama Allah'dan artık her şey yazıda. Ben senden onun için TC KİMLİĞİ'ni at da gerçek üsküdarlımısın değilmisin ona bir bakalım babından yazmıştım. Gerçi şimdi evladıım yaşındaki çocuğa laf yetiştiriyorum ama bunu da bir eğitim faaliyeti olarak görüyorum kendime.
Gelelim sadede;
1-Sen daha 13 yaşlarında falandın bende şimdi senin yaşlarındaydım. 1994:bir önceki seçimlerde Dr. Niyazi Bey2e oy vermek zorunda kalan ben HİZMETLERİN YETERSİZLİĞİNDEN dolayı çekine çekine o zaman Refah Partisine OY atmak ZORUNDA KALDIM. Ama daha sonra bak ne oldu........
2- 1999: Yılmaz BAYAT yeniden başkan adayı. Sol bir cenahtan gelmeme rağmen tanıdık tanımadık kim var ise aradım, taradım, sordum soruşturdum hepsi ona oy attı. Neden mi?
Sen gerçi bilemezsin ama istersen ilk kurucalarınızdan olan Sn. Mehmet KÜÇÜK'e yada Mustafa ALEMDAROĞLU'na yada M. Cevahir TÜRK'e yada şimdiki başkanınız meslektaşım değerli hocam Sn. Zekeriya ERDEM'e bir sor bakalım Sn. Yılmaz BAYAT'ın ilk arabasını nasıl almış. ADİL OTOMOTİV'in ortaklarını tanırlar bir sor bakalım ama cevabını mutlaka yaz yoksa senin gibi bir delikanlının BAĞNAZ'lıkla heba olmasını istemem. 34 RP 961 1994 model TEMPRA S. Ha şimdi sen dersin ki nerden biliyorsun ahan da sana cevabı: Ben o zamanlar senin gibi bir düşüncede olduğun için habire araştırdım taki ADİL OTOMATİV'e kadar gittim, oranın muhasebesinde çalışan bir akraba buldum, ona sordum, isim istersen bana mail adresini ver sana te'yit ettireyim. Ama Sen gene de az önce isimlerini yazdığım senin için bir anlam ifade eden insanlara önce bir sor.
dedim ya 1999'da bunu öğrenince kendisi için çalıştım diye. 1999'da da kendisi kazandı. Ha bu arada işe geliş ve gidişleri çoğunlukla kendi arabasıyla zaman zaman da belediyenin arabasıyla yapardı. Bir defasında kendi arabasına, bir defa da makam arabasına binmiştim. Gecenin bir yarısı sarhoşken el ettim ve durdu. Kendisini de bu vesileyle tandım. Ama senin Başkanın Sn. ÇAKIR bir kez bile durmadı, gerçi ÜSKÜDARIMIZ için de bişey yapmadı zaten.
3- Ben sana BELEDİ-YE çalışması dedim hemen alındın. ben neden sol cenahtan yerel seçimlerde Sn. BAYAT'a veriyorum oyumu çünkü o sizin gibi CEBELLEZİ yapmıyordu ya gerçi hala çalışıyormu bilmem ama sen Ergün KOPUZ bey'e sor. Ergün bey en azından vicdanının sesini sana söyler. Çünkü o da bilir.
4*- Gelelim yeme yememe meselesine: Sn. BAYAT eğer tek kuruş yemiş olsaydı şu anda karşımıza gelip de oy isteyemezdi bunu bil. Değil ben eski üskdarlılar olarak da kimse oy vermezdi. Ha rüşvet mevzusu olmamışmıdır.Olmamıştır diyen yalan söyler hatta sizin Belediye Başkan Yardımcınız bile bana katılacaktır. (Sn. Av. Hilmi TÜRKMEN) O da bilir ki 1994-2004 yılları arasında zaman zaman zabıta'ya- mühendis'e rüşvet vererek işler olmuştur. Ama şimdiki ile mukayse edersem eğer sadece yeni öğrendiklerimle tabii o zaman oran % 10 ise şimdi oran % 65 falan.
Gelelim senin aziz Dostun Bilal'e......
Sevgili Bilal ismin çok güzel ancak isminin manasını taşımadığından yadıklarından edindiğim izlenim. Keşke sende bir bilene soraydın ya. Bak üsküdarlı takma adlı arkadaşa yazdım sen de o isimlerden bilgi al. Ha beni de merak ediyorsunuz bunu da öğrendim. Siz neyin üzerine yemin ettirirsiniz bilemiyorum ama ben SAADET PARTİLİ değilim. Sadece Yılmaz BAYAT'a detekçiyim. Zaten Ha AKP Ha SP benim için ikisininde farkı yok. Benim için sizin Genel Başkanınız demeye çalıştı ama beceremedi ya benim için önemli olan aşağıda.
"İnsan Ölür Kalır Eseri, Eşşek Ölür kalır Semeri"
Tekrar sevgi ve selamlarımı yolluyorum , küçüğüm olduğundan dolayı gözlerinden öpüyorum.
Ama ben hala senin YİĞİT olduğundan şüpheliyim, ne olurdu TC KİMLİĞİ'ni e-posta atsanada senin de benim gibi gerçek üsküdarlı olup olmadığın belli olsa.
abidin [ 24 Şubat 2009, 16:49 ]
sevgılı uskudarlı ben sıze mustafa beyın ne mal varlıgı var dıye bır soru sormadım sız bı oncekı yazınuzda ben yılmaz bayatıda mehmet cakırıda mustafa karayıda ıyı tanırım demıstınız bende sızın bu yazınıza karsılık bır soru sordum mehmet cakırın yılmaz bayatın ve mustafa karanın nelerden kac tane malı var dıye tanıdıgınıza gore bılmenız gerek ben oyumu ona gor kullanacagım
bilal [ 24 Şubat 2009, 16:40 ]
meraha bilal kardes
ben kendımın kım oldugunu soylemeyecegım fakat bır ıp ucu vereyım beledıyede bır personelım donemde yonetıcı vaıfları kazanmaya basladım acıkcası oyumuda ak artıye verecektım takıı bu yazıyı okuyanadek demıssınkı madem araba kullanmıyoru ne ıcın beledıyeye araba aldırdı ve o arabaylan kuzuluk kaplıcalarına gıttı eger bunu ısbatlamassan mufterısın cunkı o araba eger ıtanbul dısına cıkarsa kaymakalık ve valılık makamlarından ızın elgesı almak zorundadır kı oyle bır ızın belgesı hıc alınmamıstır .bunu ısbatlamanın yolunuda sana soyleyım kuzuluktakı o dedıgın yerde kameralar var onları kullana bılırsın .bu ızın belgesını almak ıcınde bazı sartlar olması gerekır beledıyenın menfaatıne olacak olan toplantı vesaıre gıbı bunu bır zahmet ıspatla yoksa mufterısın ve savundugun zıhnıyette mufterı olacaktır .ayrıca o araba nın parasıda beledıyeden cıkmamıstır bunuda ogeren buyuklerınden bıde kacak yapılasmadan bahsetmıssın bu paralar nereye gıttı demıssın zannedersem ahmet tokkan ve ergun kopuz alıcıcek ve vahıtbey bunları daha ıyı bılır onlarada sotrmayı unutma saygılarımla
bilal [ 24 Şubat 2009, 15:24 ]
merhaba isosun;

demişsin ki ben belediye baskanının belediye arabasıyla gezdigini görmedim.madem adam araba ile gezmiyordu neden araba alındı bu adama bunun nedeni nedir. Neden bu para belediyeden cıktı.Hadi onu da geçtim KUZULUK KAPLICA EVLERİNDE tatilini yaparken yılmaz bayat belediyenin arabası neden oradaydı hemde resmi plakalı.acaba yılmaz bayata refakat etmek için mi getirilmişti orayaBelediyenin kurusunu bile kullanmamıstır demişsin.Örnek ve Ünalan mahallerini kim bu hale getirdi kimin zamanında çarpık yapılasma yapıldı.Buralardan sağlanan rant nerelere aktarıldı.Bir bina yaptım ben ünalan da ve benden o zamanın parası ile 500 lira istediler bugunun 50000 ytl si bu para kimin cebine gitti bunu acıklarmısın bana.madem yılmaz bayat yemedi bu parayı kim yedi veya kimlere peşkeş çekildi.
isosun [ 24 Şubat 2009, 11:50 ]
Üsküdar'lı kardeş sen ne söylediğinin farkında değilsin. Kimaseyi de tanığınıdığını zannetmiyorum. Mehmet Çakır'ı veya Mustafa Kara'yı pek tanımam fakat Yılmaz Bayat'ı çok iyi tanıyorum. Yılmaz başkan Türkiye'ye gelmişl en iyi en dürüst belediye başkanıdır. Malvarlığına gelinde bu siteninde editörü olan Şenol bey önceden yazdı. Sadece ikamet ettiği bir evi ve bir arabası vardır. 10 yıl boyunca belediye başkanlığı yapmıştır ve bir gün bile belediye aracı ile belediyey gelmemiş hep kendi aracıyla gelmiş akşamda kendi aracıyla evine dönmüştür. Belediyenin bir kuruşunu bile kendi çıkarlarına kullanmamıştır. Yılmaz Bayat Üsküdar'ı Üsküdar yapmıştır. bazıları mahallemize bir park bile yapmadı diyorlar bu da doğru değildir. Üsküdar'ın 56 mahallesinin hepsinde o dönemde park yapılmıştır. Açın belediyenin tarihini okuyun derim. Ha birde hakkıda kesin bilgi sahibi olmadığınız kişiyi karalamaya çalışmayın. Çünkü bu devirde artık herşey kayıt altında. çamur atsanda yapışmaz. izi sende kalır.
uskudarlı [ 24 Şubat 2009, 10:38 ]
sarhoş bey amca yaş farkını sen hesapla ben 28 yaşındayım ve ben sana demiştimki kütüğümü ispatlarsam ne yapacaksin sen haklımısın diyeceksin.şimdi boşverde laf kalabalığı etmeyi sanırım sen belediyeyi yeme yere olarak gördün yiyemeğincede zoruna gitti ama yanlış yerdesin orada esiden olduğu gibi nemalanma yok boşuna bekleme illa bişeyler yemek istiyorsan belediyenin aş evi var oraya başvur
Encümen''''i Daniş. [ 24 Şubat 2009, 10:35 ]
Mustafa bey'in arkadaşlarını SATMASIyla ilgili yorumum bazılarını kızdırmış!Kendisi ne işle uğraşıyor? Ticaret yani SATIŞ! bunda kızılacak ne var ? bildiği en iyi işi yapıyor! Beraber yürüdük biz bu yollarda.. şarkısını söyle ve söylet,sonra Mehmet Çakırı SAT!Mehmet Cevahir Türkü SAT! Gerçekler Acıdır arkadaşlar..Karakter analizi yapıyoruz bir bilen olarak..Niçin kızıyorsunuz bana?
SARHOŞ KAMİL [ 24 Şubat 2009, 09:53 ]
Sevgili "Üsküdarlı" takma adlı Yiğit Olmayan Kardeşim;
Benim gibi bir sarhoşun yazdıklarını kaale aldığından dolayı öncelikle şükranlarımı sunarım. Ama bence sen dua et, sarhoş kafa ile bunları yazabildiğime göre kim bilir ayıkken senin ve senin gibi BAĞNAZ KAFA'YA sahip olanların cemaziyel evvelini yazarım. Ama burası ne bunun yeri nede ben senin gbi boş bir adamım. Aramızdaki yaş farkını hala ispatlayamadığın için de hala söylediklerinin benim için bir anlamı yok. Madem çok eski üsüdarlısın sana demiştimki [email protected] adresine TC Kimlik No'nu e-posta adresime postala, TABİ YİĞİTSEN.
Ben sana diyorum ki bu seçimler BELEDİYE seçimleri ama sen BELEDİ-YEE seçimleri olarak görüyorsun. Biliyorum ki senin partinde - maalesef 2004 yılında oy vermiştim- aynen böyle düşünüyor. Ama Yılmaz BAYAT başka. (Bak dikkat et partisini söylemiyorum)
uskudarlı [ 24 Şubat 2009, 09:33 ]
abidin bey mustafa beyin marketlerini soruyorsan eğer meclis öyesi olmadan 2 tane üsküdarda şubesi vardı meclis uyesi oluktan sonra bugun uskudarda 3 şubesi var ve bu 3 de uskudar belediyesiyle hiçbir alakası olmayan şekilde yani hepsi şahıs mülkiyetli kiralık yerlerdir.üsküdar belediyesi ile marketinin tek yanı vermiş olduğu vergilerdir.
uskudarlı [ 24 Şubat 2009, 09:29 ]
sevgisiz seviyesiz ve tarafsız birader.Büyükler Büyükleri Büyük Görerek Büyüdüler ,Küçükler ve Zavallılar ise Büyükleri Küçük Görerek Küçüldür.sen sloganı aldın çevirdin nerenden anladın ama alakası olmayan bir yerlere koydun.akpartinin yaptıklarını burda seninle tartışmıyacam bende kartel medyasını biraz az dinle gerçek haber siteleri var onları seyredersen birşeyler öğrenirsin
abidin [ 23 Şubat 2009, 21:32 ]
sevgılı uskudarlı madem yılmaz bayatı mehmet cakırı ve mustafa karı ıyı tanırsın sana bır kac soru ozaman .mehmet cakırın beledıye baskanı olmadan once neyı vardı sımdı neyı var mal varlıkları.mustafa karanın sıyasete atılmadan once neyı vardı sımdı neyı ve kactane var .yılmaz bayatın beledıye baskanı olmadan once neyı vardı sımdı neyı var bunlar ne tarz arabalara bınerler nerede ne yaparlar bunları acıklarsan sevınırım bende oyumu vercegın ıstatıslıklere gore kullanmayı dusuuyorum saygılarımla
TARAFSIZ [ 23 Şubat 2009, 21:27 ]
SEVGILI BAĞNAZ GORUSLU USKUDARLI KARDEESIM BEN TAFARSIZ KOD ADLI VE GERCEKTEDE TARAFSIZ OLAN BIR OKUYUCUYUM VE SUADA USKUDARDA DEGIL ATASEHIRDE IKAET ETMEKTEYIM BANA buyuk dusun DEMISSIN ZANEDERSEM BU AK PARTININ GEEL SLOGANI GERCEKTEN AK PARTIYEDE BOYLE BIR SLOGAN YAKISIRDI ZATEN NIYE BILIRMISIN SLOGANA BAK buyuk dusun YANI BUYUK SERMAYENIN YANINDA YER AL AK PARTI MAHLLEDIKI KUUCUK ESNAFIN BAKKALIN KASABIN MANAVIN FIRININ ZUCCACIYENIN YARDIMLARINI VE DESTEKLERINI ALARAK BURALARA GELDI AMA SU DURUMDA BUNLARI UNUTTU ARTIK 367 DENDI O OLDU YOK DEDI ODA OLDU OLMADI CUMHUR BASKANLIGI DEDI ONUDA VERDIK SIMDI CEBIMIZDEKI 29 LIRAYA GOZ DIKKTI ONU VERMIYECEGIZ ONU SAVUNANLAR GITSIN BUYUK SERMAYELERIN YANINDA YER ALSIN YUKARIDAKILER BERABER YURUDUKLERI KUCUKLERI UNUTUP KARSISINDAKI buyuklerle yOLA DEVAM EDECEK TABII buyuklerden YOL KALIRSA YANI KSACASI bu sevda (yol)burda bıttı recep tayyıp erdogan ...he uskudarda oy kullansaydım ne kadarda mustafa karayı mahalleden tanısamda yılmaz bayat oy kullanırdım nıye bılırmısın uskudarlı kardes cunkı benım bıldıgım fakat senın bılmek ıstemedıgın bır sey blıyorum oda su neredeyse hangı kaptaysa ona gore sekıllenır kodu ıse 17 arastırırsan bulursun saygılarımla
uskudarlı [ 23 Şubat 2009, 16:15 ]
ayrıca sırasıyla şöyle hatta 1989 SHP- 1994 RP-1999 RP- 2004 AKP bunları yazmanda benim için birşey ifade etmiyor bende biliyorum onları ben yapılana bakarım. yılmaz bayatı da çakırı da karayıda çok iyi tanırım
uskudarlı [ 23 Şubat 2009, 16:12 ]
sarhoş kamil bey Ama sen bilrmisin ki ben senden muhtemelen yaşçada büyüğüm, sen belki daha kısa şortla gezerken parklarda ben senin yaşayacağın Üsküdar için OY atıyordum demişsin ya yalan çünkü ben kısa şortla parklarda gezemedim niyemi mahallemizde birtane park yoktu sevgili başkanın yapmadı daha 1 tane yeni yapıldı mahallemizden başka mahallelerdeki parklara giderdik.benim kütüğümü görünce fikrin değişecekmi hak verecekmisin bana atıp tutmakla olmuyor bu işler
SARHOŞ KAMİL [ 23 Şubat 2009, 11:19 ]
SEVGİLİ "ÜSKÜDARLI" takma adlı kardeşim,
Ben senden bana TC KİMLİK NO'nu [email protected] adresine e-posta atmanı rica etmiştim, tabii yiğitsen diye de eklemiştim. Ama anlaşılıyorki burada yazmış olduğun tüm mesajlar senin körükörüne bağlanmış bir siyaset içinmiş (AKP). Ama sen bilrmisin ki ben senden muhtemelen yaşçada büyüğüm, sen belki daha kısa şortla gezerken parklarda ben senin yaşayacağın Üsküdar için OY atıyordum, sırasıyla şöyle hatta 1989 SHP- 1994 RP-1999 RP- 2004 AKP, şimdi de
Sadece YILMAZ BAYAT diyorum.
Neden alınıyorsunuz. Sizler Belediyecelik falan bilmiyorsunuz sizler sadece Beledi- YE 'yi biliyorsunuz vesselam.
Ha bu arada sen bana e-posta adresini yaz ben sana Kimliğimi JPEG formatında yollayayım.
Saygılarımla;
uskudarlı [ 23 Şubat 2009, 09:08 ]
sarhoş kamil ayık olduğun bir kafayla gel sana göstereyim kütüğümü.tarafsız abicim sende 48 senedir üsküdarlıymışsın ve yapılan hizmetten memnunsun öylemi ozaman sana yapacak bişey yok gerçi yaşın itibari ile yapılanlar sana iyi gelebilir ama artık zaman sizin zamanınız değil oyüzden büyük düşün
dexter [ 22 Şubat 2009, 01:41 ]
uskudarlı arkadaş bence saçma sapan sözler konuşuyor.Eğer belediyeye gidip üsküdarın eski fotoğraflarını alıp o fotoğraflardaki yerleri dolaşsa şöyle bi baksa çok iyi olur.
sarhoş kamil [ 22 Şubat 2009, 00:43 ]
sevgili üsküdarlı kardeşim;
yiğitsen tc kimliğini [email protected] adresine e-mail atsan da gerçek üsküdarlı olup olmadığını anlayalım. Ayrıca eğer Yılmaz BAYAT'ın 5 senesi üsküdarımızı 20 sene geri götürmüş?!... ise Sn .ÇAKIR'ın her bir senesi üskdarı bir arpa boyu bile ileri götürmemişdir. En azından Yılmaz BAYAT döneminde bi şeyler yapılmasına rağmen 20 sene geriye gitmiş olmasına rağmen Büyükşehir ve İktidar partisi AKP olmasına rağmen ÜSKÜDARIMIZ geriye gittiği yerden bir arpa boyu yol alamamıştır. İnadına Yılmaz BAYAT...........
TARAFSIZ [ 21 Şubat 2009, 20:26 ]
sevgılı uskudarlı bende 48 seneden berı uskudarda ıkamet etmekteyım ama gordugum kadarı ıle uskudarı fazla takıp edememıssın bende yılmaz bey donemınde yapılan hızmetlerı ve kendısının halka davranıını ozledım ben sızın ve fatıh kardesım gıbı bıryerlerın yandaslıgını yapmıyorum hızıpcılık felanda yapmıyorum fakat ortada gercek yapılan seyler var bunları unutmamak gerek en zından bayat 10 yıl uskudara ve uskudarlıya ıyısıye kotusuyle yanlısıyla dogrusuyla hızmet etmek ıcın mesaı harcamıs ve ıyı bır hızmet etmıstır sızın gıbı usluplarda bulunan arkadasların korkusunu anlıyorum bu gıbı devlet kurumlarında kı rant ları ve koltukları bırakmak ıstemıyorsunuz o yuzdende camur atıyorsunuz yapılan hızmetlere yanı hızıpcılık yapıyorsunuz bu yanlıs bır tutumdur ayrıca ben bu donemde beledıyenın halk ıcın ıyı bırsey yaptıgını gormedım dıkkat edersınızkı halk bundan hıc memnun degıl o yuzdende halk yılmaz bayat dıyor sagcısı ıle solcusu ıle lazı ıle kurdu ıle cerkezı ıle alevısısı ve sunnı sı ıle herkez yılmaz bayat dıyor 29 marttada yılmaz bayat dıyecek yanı yılmaz bayatı bu duruma getıren sız oldunuz bunun faturasınıda sız sandıkta odeyeceksınız yılmaz bayatada 29 mart hayırlı olsun kendısını sımdıden tebrık edıyorum
uskudarlı [ 21 Şubat 2009, 16:58 ]
fatih kardeşim ben 30 senedir üsküdarlıyım kütüğüm bile üsküdar ve ne durumda olduğunu çok iyi biliyor görüyorum
Fatih [ 20 Şubat 2009, 11:50 ]
Üsküdarlı üsküdarda yaşamıyor galiba
uskudarlı [ 20 Şubat 2009, 10:26 ]
yılmaz başkan sayesinde üsküdarımız ümraniyenin bile gerisinde kalmıştır.yaptıkları ortadadır biraz kafanızı kaldırıp bakarsanız göreceksiniz üsküarın durumunu ama artık birkez daha bu olmaz yılmaz başkanın her 5 yılı 20 yıl geri götürmüştür
musab [ 19 Şubat 2009, 20:28 ]
bu sefer oylar saadete
Küplüceli [ 18 Şubat 2009, 11:31 ]
Sondakika haberi!!! APK nin kurulduğundan beri çile çeken değerli meclis üyeleri (Sadık Albayrak,Mustafa Alemdar,M.Cevahir Türk gibi isimler) son dakikada Mustafa Kara ve M:Çakır operasyonu ile diskalife olmuşlardır!Ortak özellikleri KARADENİZLİ olmalarıdır. Bölgelerinde sevilen bu isimlerin olmayışına bakalım AKP liler nasıl tepki verecek!!
Küplüceli [ 18 Şubat 2009, 11:26 ]
43 + 17 = 60 / 2 = 30. 30 büyüktür 25(CHP)den::)
Küplüceli [ 18 Şubat 2009, 11:09 ]
Başbakan geçen seçimlerde,M.Çakır'ı kurtarmak için Üsküdarda miting yapıp,bizlerden oy isteyince, ülkenin Başbakanının hatrı kalmasın diye oyumuzu verdik!O zaman da aynı taktiği yapmışlardı. Oylar bölünmesin!Ama şimdi kendi yaptıkları anketlerde Yılmaz başkan önde!şimdi CHP ye kaptırmamak için
üsküdarı,onlar versin oyları::))
hüseyin [ 18 Şubat 2009, 11:07 ]
Diriliş fatihe... yazıyı sizde okuyun . ben okudum ben böyle anladım benim anladığımda gerçeklerde böyle bir önceki seçimi baz alıyorsak Ak parti % 43 Saadet % 17 CHP % 25 genel sçimleri yazrsak Ak parti % 48 Saadet % 2 CHP % 24 hangi ortalamayı alalım neyi alalım bilmiyorumki yazıyı hangi taraftan okuyorsunuz hadi diyelimki yılmaz bey sizin dediğiniz gibi dedi chp oyunu % 23 .27 arası aldıttı Saadet Akpartinin oyunun % 15 şini aldı yine saadet seçilemiyor 20 sini alsa yine sadet yok 25 şini alsa yine sadet partisis seçimi alamıyor siz şunumu demek istiyorsunuz Ak parti olmasında Dine pranga vuran halkı hiçe sayan ergenokan savunucusu Chp mi olsun diyorsunuz Dersiniz vallahi sizden korkulur Ak iktidarlı günler devam edecektir Yeni başkan Yeniden Ak parti :)
Dirilis [ 18 Şubat 2009, 04:38 ]
Beyfendi yazıları okumada da anlaşılan kıtlık yaşıyorsunuz belli ki kafanızı bi kuma sokmuşsunuz Allah hidayet versin.Yılmaz başkanın söylemiş olduğu üsküdar da yok efendim chp alırmış bilmem neymiş bunların hepsi yalan dolan diyor.Yazıyı biraz daha düzgün ve dikkatli okursak herşeyi görürüz
MÜMTAZ SEVİM [ 18 Şubat 2009, 02:58 ]
TEK KELİMEYLE YILMAZ BAYAT. BAŞKA ALTERNATİF VARSA ÜSKÜDAR İÇİN, TÜM SAMİMİYETİMLE BURAYA YAZIYORUM, OY ATMAZSAM NAMUSSUZUM.
NOT: KARADENİZİN İSTANBULDAKİ MERKEZİNDE KENDİSİDE KARADENİZİN YÜZ AKI OLAN SAYIN BAŞBAKAN KARADENİZLİ BİR ADAYDAN ZİYADE YILMAZ BAYAT'A BELEDİYENİN KAPILARINI SONUNA KADAR AÇMIŞTIR.
EĞER BİR KARADENİZLİ ADAY OLSAYDI DURUM ÇOK FARKLI OLURDU....   

30 MART SABAHI YILMAZ BAYAT İÇİN ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN
Fatih [ 18 Şubat 2009, 00:42 ]
Hüseyin bey kardeşim,

Yılmaz başkan geçen seçimdeki oy oranlarını veriyor yani diyorki SP ve AKP nin oy potansiyelinin yarısı dahi CHP'nin çok üzerinde
HÜSEYİN [ 17 Şubat 2009, 23:17 ]
2. olan CHP'nin aldığı oy Ak Parti'nin aldığı oyların yarısından da az, yani CHP'nin kazanma şansı kesin olarak gözükmüyor diyor yılmaz başkan chp nin oyu 25 ise ak parinin oyıu 50 demekktir yılmaz başkan kendisi itiraf etmiş seçimi ak partinin alacağını   biz ne diyelim Şimdiden ahyılı olsun allah utandırmasın
isosun [ 17 Şubat 2009, 17:18 ]
Allah'ın cc izniyle başkanımızı yeniden görevde görmek istiyoruz. Başkanımzızın söylediklerine aynen katılıyorum. Üsküdar'ın bir brş yıl daha kaybetme lüksü yoktur.